Friday, July 10, 2009

Aku Rela

Aku Rela -Algebra

Telah ku rela nama dan diri
Menjadi sasaran kerana Cinta
Telah aku rela segala tohmahan
Bermaharajalela kerana Cinta


Kerana Cinta jua aku berbicara
Dengan nada insan terluka
Meluah rasa,Meluah fakta
Mencedera jiwa
Semuanya kerna Cinta

Biar ku tanggung rasa derita
Asalkan agama selamat akhirnya
Yang membantah hanya berfalsafah
Kerna bimbang suapan harian

Dengan menjual nama tuhan
Lalu kebenaran disingkirkan
Demi hidangan berlian pendustaan
Namun aku yg sengsara zahirnya


Redha telahpun
Penuhi jiwa
dalam keletihan aku bahagia

Kerana pada kebenaran itulah terasa nikmat syurga

Telah aku rela nama dan diri menjadi sasaran kerana Cinta
Telah aku rela segala tohmahan
Bermaharajalela kerana Cinta

Aku rela,aku rela, aku rela
KERNA CINTA..

*lagu favourite saya dan Ira
partner naqibah n usrahmate to be
kalau saya jenis kurang bercakap tapi ira sangat pandai bercakap
kalau saya jenis selamba dan tak kisah tapi Ira jenis perempuan yang lemah lembut
calon wanita solehah..jangan mare ye Cik Ira..^_^
Satu gandingan yang seimbang saya kira.

1 comment:

  1. ha3..lemah lembut?
    lawak plak rasenyer..

    apepun, moga kita dapat jd qudwah hasanah kpd org len..

    work as a team ;)

    ReplyDelete

  © Blogger template Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP