Saturday, September 5, 2009

Erti sahabat..

tengah hari

'Mira ok x?
'Mira nampak tension'
'keje dah settle?'
'dah baik pening?'
'betul ke ok ni?'

bertalu-talu soalan ditanya

petang

1 message received..

bila kekuatan yg dipohon,Allah beri rintangan untuk dihadapi,
bila kebijaksanaan yg dipohon,Allah beri masalah untuk diselesaikan
Bila kasih Allah yg dipohon,Allah beri orang bermasalah untuk dibantu
bila pertolongan Allah yg dipohon,Allah bri peluang untuk diambil..
Ya Allah,suburknlah hati dengan rasa syukur dan kasih terhadap Mu.
smoga terus bersemangat!! -Kak Fana

Saya bukanlah orng yang mudah menangis kerana masalah,bebanan kerja,dimarahi,result atau yg bkaitan walaupun saya berasa sangat sedih kerana saya seorang yg keras hati bak kata mak.Tetapi saya adalah orng yg sangat mudah menangis apabila hati saya tersentuh walaupun perkara yg sangat kecil..

terima kasih sahabat-sahabat...



Sahabat yang faham dan mengerti akan kepayahan seseorang sahabat itu dan sanggup membantu adalah merupakan sahabat sebenar dalam hidup dibumi Tuhan ini, dan sahabat seperti inilah yang dinanti oleh beribu bidadari di akhirat nanti.




Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment

  © Blogger template Joy by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP